XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
Emisioek ikusentzulego masiboa bereganatu behar izaten dute eta honek esan nahi du programa jakin bat beharbada ez dela zuzen-zuzena izango zure ikasle-taldearentzat maila, edukin eta estiloari dagokienean.
Irakaslearen rola, beraz, material
Ikuskaldi aurreko eta ondoko ihardueren zer-nolakoak erabakiko du programaren egokitasuna, programaren edukinak eta estiloak baino areago.
Bada paradoxa bat, medium-aren beraren izaerari dagokiona, Telebistaren hezkuntz erabilpenaren arloko ikertzaileek maiz atera dute ondoriotzat telebista
Egileek eskura dituzten teknika ugarien eragina hain da bortitza, ezen
Ikusleak hain geratzen dira irudien segidak liluraturik ezen ikaskizunaren funtsa galdu egiten den.
Hau ez da, jakina, telebista
Beharbada, izango dira arrisku jakin batzu hizkuntza irakasteko / ikasteko programetarako.
Sarritan, telebista entzumena edo mintzamena garatzeko erabiltzen dugu eta ez, beste alor askotan bezala, informazioa aurkezteko.
Guretzat, soinua gutxienez irudiak bezain garrantzitsua da eta, horrenbestez, munta handia du ikasleen arreta esaten denera ekarreraziko duten iharduerak asmatzeak.
Beharbada erabiltzen ditugu irudi motibagarri eta informaziodunak, baina aukera gehiago izango dira bideoa erabiltzearen helburu lehena entzumen aktiboa garatzea denean.
Ikasleen arreta zuzentzeko giltza, sarritan, Bretch-engan inspiratua legokeen
Azkenik, badirudi copyright legeak oso mugakorrak direla bideoa eraginkor erabiltzeko.
Funtsean, legeak gaitzetsi egiten du bideo materiala kopiatzea edo berproduzitzea.